حضرت مادر.س

مَرو ای یاسِ پژمرده...

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱ ق.ظ

گدای فاطمه هستم دخیل دل به او بستم

همه ایل و تبارم نوکرت هستند یازهرا

بود این افتخارم فاطمی هستم دراین دنیا


دانلود صوت فاطمیه-حاج حسین سیب سرخی در ادامه مطلب


مرو ای یاس پژمرده

مرو یارِ زمین خورده

شکسته حرمتت اما بمان تنها برای من

مشو راضی ببینی ناله ها و گریه های من

چرا خاتونِ من دائم تو گریانی

چرا از رویِ حیدر رخ بپوشانی

چرا از دیدنِ رویم گریزانی

بیا با من بگو از راز پنهای

مدینه شهر نیرنگ است

که با من بر سر جنگ است

تبسم بر لبم دارم ولی کوه غم و دردم

میان هر نماز خود بر همسایه دعا کردم

تمام مردم این شهر بی احساس و نامردند

که تاهر جا که شد بر من بدی کردند

رَهِ کوچه زکینه روی من بندند

به اشک غربتم بنگر که میخندند

گدای فاطمه هستم دخیل دل به او بستم

همه ایل و تبارم نوکرت هستند یازهرا

بود این افتخارم فاطمی هستم دراین دنیا






نظرات  (۳)

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
موفق باشید
سلام
ممنون برای دانلود
یا زهرا
پاسخ:
التماس دعا

خدایا ما را تا ابد  گداى فاطه(س) قرار ده...

پاسخ:
انشالله
التماس دعا