حضرت مادر.س

کاش تو این فاطمیه بمیرم

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۲۲ ب.ظ


 

 ادامه مطلب را بخوانید


مادر جان چگونه بنویسم که جلنزار گناه تمام وجودم رافراگرفته.چگونه بنویسم که آماده نیستم برای پرواز.چگونه بنویسم که کاری نکرده ام ولی خسته ام.
بشکند دستی که یکبار به صورتتان سیلی زد وبشکند کل استخوانهای وجود ماکه باهر گناهمان باعث کبودی دیگری بر صورت شما میشویم.
مادر چگونه چگونه بنویسم که نه تنها گناه کردن،بلکه گناه نکردن هم دیگر برایم خسته کننده شده.چگونه بنویسم که دیگر کربلا راضی ام نمیکند.چگونه بنویسم که نمی دانم چگونه مینویسم وچه می خواهم بنویسم واصلا چرا مینویسم.
خسته شدم از عمل نکردن به قولهایم به شما به حسین(ع) به شهیدگمنامم.
نمی توانم مادر،نمی توانم...

توان شنیدن روضه های شما را ندارم چه برسد به دیدن روی نیلی شما.
بگو که در گوش شهدا چه خواندی...
بگو شاید من هم...نه نمی توانم

تادیر نشده دستم را بگیر
کاش در این فاطمیه برات بمیرم...

(پوستر طراح شده توسط تلخندک)




نظرات  (۷)

سلام
قلمتان فاطمی انشاا...
پاسخ:
انشاالله
عالی
سلام علیکم
برای ما سادات خیلی سخت هست که مصائب حضرت زهرا رو گوش بدیم و یا بخوانیم...
اجرتون با مادر سادات
لینک کردمتون به شرط صلوات بر محمد و آل محمد
پاسخ:
سلام
ببخشید من از همه سادات عذر میخوام حللال کنن
التماس دعا
هر شب دلم به گفتن یک فاطمه خوش است
از من مگیر دلخوشی ام را خدای من
پاسخ:
بازار عزای مادرت را گرم کنم انقدری که این کهنه گدا را هنر است
  • معبر سایبری فندرسک
  • سلام ای کاش بمیریم ای کاش
    پوستر خیلی عالیه دل آدم رو آتیش میزنه خداقوت
    اینم بگم که من CD های مجالس حاج مهدی اکبری رو میخرم برای دانلود روی سایتم میزارم (هیچ منفعت مادی برای من نداره)
    سایت های مختلفی حق کپی رایت رو رعایت نمیکنن و حتی بدون یک تشکر خشک و خالی فایل ها رو کپی میکنن ... از جمله سایت هواداران حاج مهدی اکبری
    ولی معتقدم نشر این روضه ها و سینه زنی ها روی اینترنت برای مقابله با تهاجم فرهنگی قطعا مهمتر از بازدید بیشتر از سایتم هست
    ببخشید که سرتون رو درد آوردم
    یا علی
    پاسخ:
    راوی:
    تشکر خشک و خالیرو خوب اومدی
    نوش جونت بازم خواستی بیا وردار
    فط مارم لینک کن تو وبت
    چون ترویج تشیع که این حرفا رو نداره که...
    صلوات
    با سلام
    اولا شما قید نکرده بودید لینک منبع بذارم
    دوما فکر نمیکردم نشر مذهب تشیع نیازی به لینک منبع داشته باشه
    عزیزم ثوابی که شما از این کار میبری رو با چیزای دنیایی مثل بازدید بیشتر از سایت عوض نکن.
    سوما شما اگه تصاویر رو حذف نمیکردی قطعا خودم این کار رو میکردم
    موفق باشید
    یاعلی