حضرت مادر.س

مادری کن! پسرت خورده زمین،زود بیا

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۳۱ ب.ظ


 بی تو نابودم و ای وای... زبان می گیرد
 باغ ایمان دلم رنگ خزان می گیرد
       

              ادامه مطلب را بخوانید

 

بی تو نابودم و ای وای... زبان می گیرد

 باغ ایمان دلم رنگ خزان می گیرد


 با تو سرسبزتر از فصل بهارم مادر

 عشق در زندگی من جریان می گیرد


 وا‍ژه ها در شب میلاد تو هییت دارند

 وزن شعرت دم «یا فاطمه جان» می گیرد


 کوثرم، سوره ی قرآن شدنت حکمتی است

 این عیانی است که حجت به بیان می گیرد


 برکت گندم ما بسته به دستاس شماست

 سفره ی مردم ری،کی غم نان می گیرد!؟


  مادری کن! پسرت خورده زمین،زود بیا

 دستم از گرمی دست تو توان می گیرد


  تیرابلیس مرا از تو نگیرد خوب است!

 بال ایمان مرا فقر نشان می گیرد


 اشک هایم به هوای نخی از چادرتان

 سربازار ولای تو دکان می گیرد


 در شلوغی قیامت تو فقط فکر منی

 دستم از دامنتان برگ امان می گیرد


 در رکوعت همه ی عرش به هم می ریزد

 سجده را طول نده ! پهلویتان می گیرد


 چه قنوتی!؟ سرسجاده ات ای حضرت صبر

 درد انگشت تعجب به دهان می گیرد


 ای قلم صحبتی از رفتن وتابوت نکن!

 دل مظلوم ترین مرد جهان می گیرد

نظرات  (۱۱)

 3-4 سال پیش تو روضه های مادر بلند بلند گریه می کردم ولی الان می ترسم بلند گریه کنم تا کسی فکر نکنه واسه مادرم گریه می کنم...


پاسخ:
یازهرا.س
  • وبلاگ بزرگ یاران امام زمان عج.
  • مهدیم من که مرا گرمی بازاری نیست
    بهترازیوسفم و هیچ خریداری نیست
    همه گویند که در حسرت دیدارمنند
    لیک درگفته ی این طایفه کرداری نیست
    ای که دایم به دعایی که ببینی رخ من
    تا که خالص نشوی باتو مرا کاری نیست
  • وبلاگ بزرگ یاران امام زمان عج.
  • با سلام و خسته نباشید.

    علی بود مطالبتون ..یا علی
    سلام
    عالی بود.
    پاسخ:
    التماس دعا
    ممنون از مطالب روزانه تون
  • حسین رضائی فرد
  • بی تو نابودم...
  • سید امیر حسین حجازی
  • سلام داداش مطلب جدید گذاشتم خوبه یه کم بی قرار شهدا بودم این مطلب رو گذاشتم

    سلام
    راستى در میلاد حضرت مادر چرا اینقدر آرام بودید...
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه این امتحانا توفیق رو از ما گرفته
    هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
  • وبلا گ نویس بی ادعا
  • سلام،وب قشنگی داری اگه خواستی ما رو هم لینک کن
    پاسخ:
    سلام ممنون
    التماس دعا

    به نام خدا
    با خامنه ای کسی نگردد گمراه
    او در شب فتنه می درخشد چون ماه
    سلام,خسته نباشید.
    وبتون عالیه احسنت.
    به ما هم سر بزنید.
    اللهم عجل لولک الفرج
    لبیک یا خامنه ای
    پاسخ:
    ممنون
    التماس دعا-یازهرا


     اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه


    اگر جمله ای در وصف مادرتون یا همسر بزرگوارتون دارین در این مطلب به ما بگین

    http://basiratiha.mihanblog.com/post/80