حضرت مادر.س

عیدتان مبارک

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵ ق.ظ


ولادت مادر امامت و همسر ولایت مبارک باد.

صلی الله علیک یا فاطمة الزهراء

نظرات  (۱۲)

تاثیر گذار باشید..

سلام
تربت بروز شد 
  • ابوالفضل راستگار
  • سلام بزرگوار.
    مثل اینکه عادت خوب شما همینه که همیشه صبح ها آدم رو با خبرهایی خوب،خوشحال و غافلگیر کنی.
    باور بفرما موقعی که از گوشیم داشتم تو اینترنت سر می زدم و وارد وبلاگم شدم برق منو گرفت و اونقدر خوشحال شدم و دعات کردم...
    به قدری این طرح زیبا و جالب و شیک بود.
    لذا واجب دونستم از زحماتت،حسابی تشکر کنم و بگم اجرت با مادر سادات و زهرای سه ساله ی کربلا(سلام الله علیهما)
    در پایان ازت خواش دارم اگه امکانش هست شماره تماست رو از طریق نظر تو وبلاگ 3saleh.blog.ir برام بفرست چون که خیلی دوست دارم تلفنی ازت تشکر کنم.
    ممنون.
    یا علی مدد(علیه السلام)
    پاسخ:
    سلام، شما همین که ما رو دعا کردی خودش یه دنیا ارزش داره...
    ارادت
  • ابوالفضل راستگار
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام دوست عزیز.
    بسیار وبلاگ زیبایی رو طراحی کردی.من دنبال چندتا قالب خوب و با ارزش برای وبلاگم می گشتم که با وبلاگت آشنا شدم.می تونم از خواهش کنم یه پیام به گوشیم بدی تا بهت زنگ بزنم و ازت راهنمایی و کمک بگیرم؟
    در صورت تمایل:
    0915668****
    a.rastgar@mailfa.org

    اجرت با حضرت زهرا
    پاسخ:
    سلام،
    ما میتونیم هدر براتون درست کنیم(طراحی نه ها!!!) یه خورده چیزا بلدیم، اگه خواستید، در خدمتیم.
    " حدیث عشق به طومار در نمی گنجد"
    ...تشریف بیاورید
    پاسخ:
    سلام
    چشم... ارادت
  • شِِــــیخ شـــهید
  • به شمام تبریک میگم زیاد....
    سلام
    عید گذشته بر شما نیز مبارک

    خوشحال میشم سری هم به ما بزنید...........
  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    سلام و صد سلام شما دوست عزیز!
    روی این لینک کلیک کن .........!
    نبینی از دستت رفته!
    نظر یادت نره ها!
    با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز!
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • هر دختری که اُم أبیها نمی شود
    هرمادری که مادر دنیا نمی شود
    نورتمام عالم امکان به روی هم
    یک جلوه نور چادرزهرانمی شود
  • سید علمدار حسینی
  • با سلام بورز شدیم به عنایت نوکر امام رضا ع.

    الاهی تو روضه قتلگاه بمیرم..

    http://kafshdari11.blog.ir/1393/02/01
  • سید علمدار حسینی
  • با سلام بورز شدیم به عنایت نوکر امام رضا ع.

    الاهی تو روضه قتلگاه بمیرم..

    http://kafshdari11.blog.ir/1393/02/01

    مادر سلام، گوشه ی چشمی به ما کنید
    مادر سلام، درد مرا هم دواکنید

    با این امید در زده ام تا که وا کنید
    لطفی به این اسیر یتیم گدا کنید

    "میلاد حضرت مادر، فاطمه الزهرا سلام الله علیها مبارک"
    عـشــق را از فـاطــمـه آمـوخــــتــم
    چــشـــم بـر دسـت کبودش دوختم

    دست او مشکل گشای عالم است
    روی او جــای لـبــــان خــاتــم اسـت

    دسـت او صـــدهـا گــره وا مـیکـنـد
    دســـت او ولله غـوغــــا مـیـکــــنــد

    عـیــــــد مبـارکــــــــــ