حضرت مادر.س

تمام عمرم برای مهدی

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۵ ق.ظ



دریافت - بایک صلوات مجاز است
عنوان: نماهنگ-علی فانی
حجم: 4.37 مگابایت

مدت زمان: 2 دقیقه 8 ثانیه


سازنده کلیپ : شیعه ویژن

به مناسبت ولادت باسعادت و سراسر نور حضرت حجت ابن الحسن العسکری
(عجل الله فرجه الشریف)

نظرات  (۱۰)

سلام علیکم:
وبلاگ جالبی دارید
ممنون میشم منت بزارید و این طرفا هم بیاید(شوق وصال)
التماس دعای فراوان
یا علی
سلام من شما را لینک کردم ان شاءالله شما نیز این کار را بکنید.سخن دانلود
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام.خیلی قشنگ بود
  • علیرضا { آبی آسمانی }
  • سلام
    خیلی خوب بود
    بیا تا جوانم بده رخ نشانــــــــــــــــــــــم
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • سلام
    طرح همدلى واسه شفاى بیمار
    اجرتون با سالارشهیدان
    سلام
    عیدتون مبارک 
  • نیما انصاری
  • سلام دوست من
    با مطلب ناقابل و جدیدی بروزم با عنوان " من روحانی با اندیشه اصلاحات بودم "

    عید بزرگ نیمه شعبان رو خدمتتون تبریک میگم.
    یاعلی
    اللهم عجل لولیک الفرج..