حضرت مادر.س

همه چیز از روز "دوشنبه" شروع شد...

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ب.ظ



با چند بیت شعر در ادامه  مطلب در پذیرایتان هستیم...


 .::.- صلی الله علیک یا رسول الله -.::.

روسیاهم، معصیت کارم، بــــــدم، آلوده ام

هر که هستم بر در رحـــــمت پناه آورده ام

یا مـــــحمّد شستشویم ده به آب رحمتت

نامه ای چون رویم از عصیان سیاه آورده ام

چشم گریان من و گم گشته قبر فــــــاطمه

یک فلــــــک سیّاره در اطراف مـــاه آورده ام

یا محـــمّد بر تو و بر دخترت زهـــــــرا سلام

از خراسان رضـــــــــــــا روحی فداه آورده ام

با همه آلودگی محصـول من مهر شماست

میوه های نخــــــل «میثم» را گواه آورده ام

استادسازگار


.::.- السلام علیک یا حسن ابن علی -.::.

خواب دیـدم قبرتــان آخر طـلـایی می شود

بُغض مانده در گلو عُقده گشایی می شود

دور قـبـر پـاکـتـان بـا دسـت عُشّاق حسـن

خشت ها بر روی هم،بر پا بنایی می شود

گـنـبـد و گـلـدسـتـه و ایــوان زیـبـای بــقـیـع

عـاقـبـت یــک صـبـح زیـبا رونمایی می شود

ایــن دل پُـر درد مـن بــا یــاد اربــاب کـریــم

در مـیـان صـحـن مشغول گدایی می شود

بــا نــوای گــرم مـدّاحـان پــاک اهـل بـــیــت

در حـریـم فاطمه نـغـمـه سرایـی می شود

بــا سـلامی رو بـه سوی مـرقـد پاک حسین

در بـقیـعِ عـشـق، دلها کـربـلایـی می شود

بــا تــوسـل بــر غـریـب نـیـنـوا در صـحـنـتـان

از تـمـام زائـــران مشکل گشایی می شود

اصغر چرمی


 .::.- السلام علیک یا ضامن آهو -.::.


داغ او، داغ دل عالـــــــــــــم و آدم شده است

باغ، لبریز شد از زمزمه ی «یاس کـــــــــــبود»

لاله، دل تنگ تر از حـــــــجله ماتم شده است

میهمانی، که «خراسان» شد از او باغ بهشت

میزبان غـــــــــم او «عیسی مریم» شده است

از همــــــان روز، که زد سکّه به نامش در توس

شــــــــــب، پی کشتن «خورشید» مصمم شد

تا بسوزد «دل ذریه ی» زهـــــــــــــــــــــرای بتول

زهــــــــــــــــر در ساغر انگور فراهم شده است

راستی تا بزند بوســــــــــــــــــــه بر «ایوان طلا»

کـــــــــــمر چرخ به تعظیم شما خم شده است

پایتخت دل صــــــــــــــاحب نظران است این جا

«مشهد» انگشت نمای همه عالم شده است

گر چه بسیار خــــــــطا دیده ای از ما، اما

سایه ی مهر تو، کی از سر ما کم شده است؟

گر چه من ذرّه ی ناقابلم ای شمس شـموس!

باز پیوند من و عشق تو محــــکم شده است

تا کسی بنده ی ســـــــــلطان خراسان نشود

غمش از دل نرود، مشـــــــکلش آسان نشود

محمدجوادغفورزاده(شفق)



نظرات  (۷)


اللهم العن اول ظالمٍ ظلم حق محمد و آل محمد...

الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی ابن ابیطالب...
پاسخ:
السلام علیک یا فاطمه الزهرا

متن شعر زیبای مرحوم قیصر امین پور در وصف امام رضا علیه السلام...

چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند
موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند

نام تو رخصت رویش است و طراوت
زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد
چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

کاش من هم عبور تو را دیده بودم
کوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند
پاسخ:
سلام
خیلی زیباست
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    ممنون،التماس دعا....
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    محتاجیم بدعا
    سلام..
    ممنون..عالی بود..
    التماس دعا داریم در این ایام..
    یا علی..
  • محمدصادق برجیان
  • من ندانم کیستم اما شما را دوســت دارم/
    هر که هـستم خاندان مصطفی را دوست دارم

    مرغ روحم چون کبوتر پـر زند ســوی مدیـنه/
    هم خراسان هم نجف هم کربلا را دوست دارم

    کمتر از آنم که باشـــــم بنده‌ی شاه ولایـت/
    گر چه خــــــــود آلوده‌ام اهل ولا را دوست دارم

    دوستـــی از دوســـتان دوستـــان اهــل بیتـم/
    هر که هستــم شیعیان مرتضی را دوست دارم

    گــر نکیر و منکرم پرسند آوردی چه با خــود
    در جواب هر دو گــــــویم:
    من رضا را دوست دارم
    پاسخ:
    سلام التماس دعا
  • بصیرتیها
  • سلام علیکم
    ممنونم از دعوت تون
    لعنت خدا بر دشمنان اسلام و مسلمین
    پاسخ:
    سلام آقامحمدجواد
    ممنون که تشریف اوردید
    لعنت الله علی قوم الظالمین
    بسیار عالی
    خدا قوتتون بده ان شاا...

    ممنون که خبرمون کردید.
    باز هم منتظر مطالب شما هستیم.
    یا حق
    پاسخ:
    التماس دعا