حضرت مادر.س

واقعا ؟!

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۱۷ ب.ظ

دختری رو به من کرد و گفت : واقعا آقا؟!
گفتم : ببخشید چی واقعا ؟!
گفت : واقعا شما ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد؟
گفتم : بله
گفت : اگه آره ، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد از کنار ما که رد میشن محو ما میشن، ولی همین خود تو و امثال تو از کنار یه دختر چادری که رد میشید فقط سر پایین میندازید و رد میشید!
گفتم : بله حق با شماست، سر پایین انداختن کمه...
گفت : کمه ؟ ببخشید متوجه نمیشم...
گفتم : برای تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا(سلام الله علیها) باید زانو زد، حقا که سر پایین انداختن کمه...




نثار ارواح پاک شهدا، صلوت


نظرات  (۱۶)

  • دختران عفیف ...پسران غیور
  • احسنت...
  • احسان ایرانی
  • سلام
    خدا قسمت کنه ایشالا :)
    سلام داداش وبلاگ خوبى دارى
    دعا کن
  • راه بی بن بست
  • با سلام
    با مطلب"دلسوزان مردم!!!" بروزم
    از شما ضمن دعوت به بازید از راه بی بن بست درخواست دارم من را از نظرات خود بی بهره نگذارید
    با تشکر
  • زائر آسمان ...
  • سلام

    قرار هشتم را در "ماه" بخوانید

    لطفا در مسیر مطالبه ی حرم مقدس ائمه بقیع علیهم السلام یاری کننده ی شیعه باشید

    این مطلب را در وبلاگ خود کپی کنید

    سپاس

    التماس دعا

    یا علی علیه السلام

    سلام.
    حقا که بسیار زیبا بود...
    و خیلی دلنشین!
    حالا می بیشتر احساس می کنم بار سنگینی را که بر دوش دارم...
    التماس دعا،
    یا حق.

    عااااااااااااااااااالی بود اقا

    ممنونم ..

    التماس دعای فرج

  • سید علمدار حسینی
  • با سلام خدمت محضر نوکر حضرت رضا ع/

    با نواها وفیلم جدید حاج حسین یعقوبیان به روز شدیم

    التماس دعا/
  • سید علمدار حسینی
  • با سلام خدمت محضر نوکر حضرت رضا ع/

    با نواها وفیلم جدید حاج حسین یعقوبیان به روز شدیم

    التماس دعا/
    با سلام ...
    با سه مطلب بروزیم .
    +مظلوم ترین شهدای زنده
    +حجاب مردانه داشته باش
    +خاطره ای از امام خامنه ای(مدظله العالی)
    منتظر شما هستیم*
    *با نظرات خود ما را راهنمایی کنید*

    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
    سلام

    خیلی زیبا بود.

    اللهم صل علی محمد آل محمد وعجل فرجهم
    سلام... خدا، حافظ محجبه های واقعی باشد...خاصّه چادری های واقعی! کاش ما جماعت ذکور هم محجوب تر باشیم...یاعلی مددی
  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    سلام و درود بر شما دوست عزیز
    میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) را به شما تبریک عرض می نماییم
    با مطلبی تأمل برانگیز درباره ی مجسّمه ی آزادی آمریکا در خدمت شما هست!
    لطفا آن را مطالعه کرده و نظر خود را در رابطه با آن بیان کنید......
    :-)
    موفق و پیروز باشید
    یا علی(ع) 
    عرفان اقوامی - پارسی سمپاد
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • احسنت بسیارعالی بود.اللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم
    زیبا...