حضرت مادر.س

حضرت مادر

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۳۹ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده ومهربان
سلام
سلام ای مادر قد خمیده...
سلام ای علت وجود هر آنچه هست...
سلام ای تلالو مهربانی...
سلام ای نسیم رحمت...
سلام ای مادر جوانم...
سلام ای ام النبیین...
سلام ای سیده نسا العالمین...
سلام ای بانوی دو عالم...
سلام ای مادر آقای کریمان جهان...
سلام ای مادر ارباب بی کفن...
سلام ای همسر شیر خدا...
سلام ای یگانه عشق پیامبر...
سلام بر شما
سلام بر حضرت فاطمه زهرا...

امروز که اینجا مطلب مینویسم،فقط یک بهانه دارم،بهانه ام عشق به شماست
من یقین دارم که نوشتن برای شما،توفیق میخواهد...
میدانم شما به مطالب ما که هیچ به اردات ما که هیچ،به عزاداری ما هم نیازی
ندارید...
این ماییم که با گوشه چشمی از شما جان را فدا میکنیم...
این ما هستیم که به دعا خیر شما محتاجیم...
و حالا ای حضرت مادر (س) از شما یک چیز میخواهم...
اینکه مرا به حال خودم وا مگذارید،کمکم کنید،راه را به من نشان دهید...
مینویسم نه برای گذران وقت...
تنها و تنها به عشق شما ای حضرت مادر(س)...

صلی الله علیک یا سیده النسا العالمین




  • ۹۱/۱۲/۲۹
  • عبد الزهرا(س)