حضرت مادر.س

ولادت امام حسین(ع)

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ


امام حسین(علیه السلام): با گذشت ترین مردم کسی است که در زمان قدرت داشتن گذشت کند

با چند بیت شعر در وصف حضرت عشق(ع) پذیرای شما هستیم...
ادامه مطلب

زارو گریان حسینم چه بود بهتر از این

سخت حیران حسینم چه بود بهتر از این

من نه خود می روم این ره که کسی می بردم

خار دامان حسینم چه بود بهتر از این

قبلتین دل من زینب و عباس شدند

من مسلمان حسینم چه بود بهتر از این

نوکران را همه با نام پدر بشناسد

مست عرفان حسینم چه بود بهتر از این

منبع شعر:سایت شهید آوینی

نظرات  (۵)

  • سمت و سوی ولایت
  • سلام خسته نباشید ...
    وب جالب دارید.
    به ما هم سر بزنید .
    یا علی

  • سمت و سوی ولایت
  • سلام خسته نباشید ...
    وب جالب دارید.
    به ما هم سر بزنید .
    یا علی

    :(
    چون همه چیم جوره ولی کاروانمون زائر کم آورد حالا دربه در دنبال کاروانم:(
    که تو این تاریخ بره کربلا:(
    چون فقط 20 روز مجوز خروج دارم..
    به خاطر اینه =» :(
    تبادل لینک حله . . .:(
    پاسخ:
    یا اباعبدالله
    خیلی دعات میکنم داداش
    به حق همین شبای عزیز کارت ردیف شه بری پیش ارباب
    یا حسین :(
    پاسخ:
    چرا :( ؟

    سلام ؛خدا قوت

    اعیاد شعبانیه مبارک...مارا فراموش نکنید!؟