حضرت مادر.س

آرام دل زهرا(س)

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ

جز هوای کوی تو به قلب ودلم نکنم هوسی*کافرم اگربه غیر یاد تو من بکشم نفسی

ای آرزو دلها من بنده وتو مولا*دل باتو شود آرام آرام دل زهرا(س)

من مال توام ای تاج سرم*جز کوی تو من جایی نروم

به یاد تمامی دوستان به خصوص راوی عزیز بودم

حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع)

92/3/27ساعت 12ظهر
صحن گوهرشاد

نظرات  (۶)

سلام...
ممنون از حضورتون...
شما هم با افتخار لینک شدین...
خوشا به سعادتتون
بسیار عالی....

لذت برم از وبلاگ قشنگتون...موافق تبادل لینک هستین؟
پاسخ:
شما لینک شدید
امام رضا کمِ ما و کرمت
فدای جارو کشای حرمت

ضامن آهو گاهی نگاهی مردم از تنهایی...

داداش خیلی ممنون.عکست غوغا کرده...
پاسخ:
گنبد طلا آقا غوغا کرده داداش...
  • شهید گمنام
  • سلام ...
    خوشا به سعادتت مومن ...
    ما که امام رضا ع انگاری باهامون قهره، نمیخواد این بنده گنهکار رو قبول کنه اما از شما التماس دعا ...

    راستی بروزم با طرح علی اکبر
    یا رضا
    ما رو هم ایشالله فراموش نکردی:)
    بروزیم