حضرت مادر.س

یا امام رضا(ع)

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ق.ظ


باید غبار صحن تو را توتیا کنند / آنانکه خاک را به نظر کیمیا کنند

هو هوی باد نیست که پیچیده در رواق / خیل ملائک اند رضا یا رضا کنند

هرگز نمیرد آنکه دلش جلد مشهد است / حتی اگر بال و پرش را جدا کنند

از آن حریم قدسی ات آقای مهربان / آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کند

هرکس به مشهد آمد و حاجت گرفت و رفت / او را به درد کرب و بلا مبتلا کنن

دل نوشت:در سر بسی هوای گوهرشاد دارم

التماس دعا



  • ۹۲/۰۳/۰۱
  • عبد الزهرا

تصاویر مشهد

گوهر شاد

مشهد

امام رضا

نظرات  (۳)

  • سید امیر علی حیدری
  • السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    وبلاگتان با عطر مشهد آغشته است
  • نوکر شهید گمنام
  • سلام با مطلب امام جواد(علیه‌السلام)؛ الگوی دانشمندان جوان
      بروزم.منتظر نظرات سازنده وخوبتون هستم
    .التماس دعای فرج.یاعلی
    پاسخ:
    یازهرا.س
    صلی الله علیک یا امام الرئوف 

    یا امام رضاااااااااااااااااا دلم برات تنگ شده.
    پاسخ:
    گفت :بگو ضمایر را
    گفتم :من من من من من من من من
    گفت :فقط من؟
    گفتم :همه رفته اند زیارت ارباب فقط من بی سر وپا جاماندم