حضرت مادر.س

غریبه (حتما ببینید)

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۶ ب.ظ



                  
حجم: 3.65 مگابایت                         حجم: 8.17 مگابایت    
  • ۹۲/۰۴/۰۴
  • حضرت مادر(س)

پست ثابت

نظرات  (۲۱)

  • ثاقب زهرا
  • قبلا مداحی شو شنیده بودم 
    خیلی این مداحی رو دوست دارم 
    ممنون از شما
  • سید میلاد موسوی
  • زردشت پیامبر: بیاییم از کسانی شویم که این جهان را تازه و نو می گردانند.
    درود فراوان به شما؛ امیدوارم تندرست باشید؛
    با 3 نوشته با سرنوشتار:
    + قانون 80/20
    + اراده
    + سروده های زرتشت
    به روز شدیم؛ منتظر دیده تان هستیم.
    هم اکنون بدرود.
    سلام

    با پستی با نام "شهید آیةالله محصدوقی" بروزم.

    التماس دعا
  • باشگاه اهل قلم
  • من از خودم می ترسم ، شک دارم به من شک کنی؛ من از شک می ترسم.
  • یگانه مهاجر
  • ویدیو عالی بود ممنون
  • یگانه مهاجر
  • سلام
    وقت بخیر
    وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
    دویت داشتید به ما هم سری بزنید خوشحال میشیم
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • نمیدانم اگر در مصر یا پاکستان بودم باز هم جرات و ادعای شیعه بودن را داشتم؟

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

    پاسخ:

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    سلام، آدرس وبلاگ رو yasin ثبت کنی بهتر نیست؟
    پاسخ:
    سلام
    نشد برادر جان
    ما همه ی این راه ها رو رفتیم
    التماس دعا...

    راستی(حضرت مادر رو تو گوگل سرچ کن)
    یا علی
    سلام، وبلاگ خیلی قشنگی درست کردین
    بیشتر قشنگیش هم به برکت طرحهای خوشکلیه که از حضرت زهرا و امام مهدی (عج) گذاشتید، خداقوت
  • با شهدا(شهنیا)
  • سلام سایت خیلی خوبی دارید به ما هم سری بزن من شما رولینک کردم
    یا زهر(س)
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام بزرگوار
    به روزم.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    متأسفانه نتونستم ببینم به خاطر سرعت حلزونی...
    بدم المظلوم یا الله عجل لولیک الفرج
    مطلبی پیرامون شهادت شیخ حسن شحانة در خدمتم
    پاسخ:
    سلام داداش
    ما تا حد ممکن حجم رو پایین اوردیم
    3mbخیلی حجم کمیه انصافا
    التماس دعا
  • سید میلاد موسوی
  • دکترپرویز خانلری: مایه کار و سرمایه افتخار هنرمند، اندیشه اوست.
    درود به شما؛
    امیدوارم حالتان خوب باشد؛
    با نوشته ای با سرنوشتار پاسخ پرسش هایی درباره آیین زرتشت؛ بروز شدیم.
  • عاشق رهبر
  • سلام اخوی
    زیبا بود
    انشالله شهید بشی
    یاعلی
  • سید میلاد موسوی
  • آیا میدانید: مهم ترین شهرهای خاورمیانه را ایرانیان ساختند و یا ترمیم کردند.
    درود به شما؛
    - پارسی را پاس بداریم
    - ذی القرنین همان کوروش بزرگ
    - تو را چه نامم ای بزرگ مرد تاریخ
    به روز شدیم؛ منتظر دیده تان هستیم.
  • سـیـد مـحـمــد
  • سلام دخترعمو

    لینک شدین با افتخار

    پاسخ:
    ??????
    سلام
    عالی بود، ممنون
    سلام
    واقعا عالی بود و تلنگری دیگر
  • علی منتظران
  • هر که را دیدم گفت: بهانۀ آمدنت چیست؟
    سری تکانده و گفتم: بهانه ام بی بهانگیست!

    با بیـ بهانه نوشتی منتظرتان هستیم...
  • نیما انصاری
  • سلام
    متشکر دوست.
    لینک شدید.
    یاعلی مدد
    سلام و ادب
    خدا قوت
    وقت کردید سربزنید.
    بروزم
    التماس دعا