حضرت مادر.س

مردم شریف سیستان و بلوچستان،تسلیت

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۷ ب.ظ

خبر گزاری مهر:سیل در سیستان و بلوچستان

 یک کشته و صدها بی خانمان

 برجای گذاشت/ ده ها روستا در محاصره سیل

  مشاهده عکس


به گزارش خبرنگار مهر از سیستان و بلوچستان، براثر جاری شدن سیل در شهرهای جنوبی استان از جمله سیب سوران، قصر قند و نیکشهر بسیاری از روستاهای توابع این شهرستان ها دچار خسارات جدی شدند و راه های ارتباطی بیش از 40 روستا در این مناطق مسدود شد.

سازمان پیش بینی هواشناسی استان میزان بارندگی در برخی ارز مناطق استان را بیش از 50 میلی متر عنوان کرد و پیش بینی کرد بارش های اخیر تاپایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

خسارت سیل در قصرقند/رودخانه وحشی جان یک کودک را گرفت

فرماندار قصر قند با بیان اینکه یک پسر بچه 5 ساله در محله «کوه سر» از توابع این شهرستان بر اثر طغیان رودخانه کاجو جان خود را از دست داد اظهار داشت: رودخانه کاجو با دلیل ظغیان و خروش بیش از بیش از حد در زمان بارندگی ها به رودخانه وحشی شهرت یافته است.

کوروش محمدی افزود: حجم و شدت سیلاب در این رودخانه به میزانی بود که در روز گذشته منجر به تخریب جاده، شکسته شدن یک دهانه پل و انسداد محور ارتباطی قصرقند - نیکشهر شد.

وی با اشاره به اینکه در طی نخستین روز از جاری شدن سیل بیش از 80 میلیارد ریال خسارت به شهرستان قصر قند و بخش تلنگ از توابع این شهرستان وارد شده است گفت: متاسفانه به بسیاری از تاسیسات برق رسانی و شبکه های آبیاری و دیگر تاسیسات روستایی  و شهری خسارات جدی وارد شده است.

نظرات  (۳)

  • سید علی هاشمی
  • سلام

    نیامدش یه بدبختیه ...اومدنش هم یه بدبختی البته زیادش...

    خدا بدادشون برسه....

    لینک شدید
    خدا خودش به دادشون برسه 
    ممنون از زحمات شما
    جالب بود
    سلام
    طاعات قبول...

    با طرح "شهید عباس بابایی" بروزیم.

    التماس دعا