حضرت مادر.س

قلبی شکست...

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ق.ظ



قلبى شکست و دورو برش را خدا گرفت

نقاره مى ‏زنند...  مریضى شفا گرفت

 دیدى که سنگ در دل آئینه آب شد

دیدى که آب حاجت آئینه را گرفت

***

پ.ن : هیچ های دنیا برام حرم نمیشه، عشق من به مشهدِ تو کم نمیشه

پ.ن : اللهم صلی علی علی ابن موسی الرضا المرتضی

پ.ن : دلم گرفته ، دلم را نمیخری آقا؟ ، امشب ساحل دل مواج است... الحمدلله


نظرات  (۱۳)

به جز هوایِ تــــــو و شانه هایِ آرامت

برای گریه مگر جای دیگری هم هست؟

این روزها دلم خیلی هوای حرم کرده....
یا ابا الحسن!...
إدرکنی!
.سلام.....
....با مشق شبه ""عشق به خدا بدون افسردگی!قشنگه""بروزیم....
..................................یاعلی مدد.....................................
سلام... به به...خوش بحال دلت...

دارچین هم به روز است
سلام علیکم
ان شاءالله روزی همه عشاق بزودی پابوسی آقا
التماس دعای فراوان
سلام

کاش ب صورت خاص باتوجه ب نام بارگاهتون هم برا ولادت هم برا شهادت
مختص کار می کردید- از صوت و کلیپ و پوستر و ..

البته همیشه خیلی دوس داشته ایم بلاگ شمارا
الان دنبال ی جای خاص اینجوری می گشتیم-اینجوری گفتیم
یاحق
  • طرح با تو حرف می زند
  • با سلام
    وبلاگ خوبی داید,اگر تمایل به تبادل لینک دارید بنده را با نام*طرح با تو حرف می زند* به آدرس*wwww.si-technews.blogfa.com*
    لینک نمایید
    و به بنده اطلاع دهید تا شما را با عنوان مورد نظر لینک کنم.
    ایمانتان پایدار و شهادت نصیبتان.[گل]
    علی آقای عزیز موزیک وبلاگتون دل مارو برد به آسمون
    آسمونی باشید
    آسمون خدا
    کاشکی میتونستم این موزیکو داشته باشم
  • علیرضا بیگدلی
  •   

    سلام

    بروز هستم با مطلبی با عنوان:

    یارانه ، حق الناس است یا بیت المال ؟

     

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/01/17/yarane123123

     

    منتظر نظرات شما

    باتشکر

    سلام 

    سلامی و عرض ادب 

    ایشالا امام رضا .ع. به زودی 
    پاسخ:
    سلام
    سلام 
    عزاداری قبول
    ""فاطمیون""
    منتظز شماست

    ب روزیم
    eheyat.blog.ir
    در صحن و سرایت همه جا دیده گشودم
    جایی ننوشتست گنه کار نیاید

    یاثامن الحجج 
    پاسخ:
    من اگر پست نبودم حرمم می بردند
    با سلام خدمت شما ...
    یک وبلاگ جدید ...
    وبلاگ هیئت عشاق الحسین(ع)
    لطفا سر بزنید ...
    منتظر نظرات شما هستیم...

    نحن ابناء الحیدر