حضرت مادر.س

رمز عملیات

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ

دانلود صوت در ادامه مطلب ...



دانلود با یک صلوات مجاز است 






نامه سرگشاده:

برسد به دست آیت الله هاشمی رفسنجانی

...........

جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی!
سلام علیکم.
 پویش مردمی پیشنهاد جانشین جنابعالی، به دنبال سخنان نسنجیده و یا هدفمند(الله اعلم) شما در خصوص تشکیل کمیته انتخاب جانشین مقام معظم رهبری ( حفظه الله)، شکل گرفت.

سخنان شما در این برهه حساس و سرنوشت ساز تاریخ انقلاب و اسلام و در شرایطی که چشم همه ظلم ستیزان جهان به یگانه علمدار مبارزه با صهیونیزم جهانی، حضرت آیت الله خامنه ای دوخته شده است، همچون تیری بود که  بر قلب دوست داران انقلاب نشست و همچون آبی بود که بر آتش غضب و عصبانیت  دشمنان اسلام و تشیع ریخته شد.

کیست که نداند امروز تنها سد محکم و نفوذ ناپذیر در برابر صهیونیزم جهانی، شخصی از سلاله حضرت علی(علیه السلام) است.
کیست که نداند امروز هرگونه تضعیف رهبر ایران باهر هدف و هر انگیزه ای، به معنای تضعیف حرکت پرشتاب مقاومت جهانی در برابر فرزندان خودکامه یهود است.

جریان نفاق و نفوذ داخلی، سالهاست هم گام و هم پیمان با دشمنان خارجی، به دوران پس از آیت الله خامنه ای ( حفظه الله) می اندیشد و آن را لحظه شماری می کند.
استقبال و شادی  شتاب آلود رسانه های غربی از سخنان جنابعالی ثابت کرد که این سخنان چه تاثیری برجای گذاشته است.

ای یار دیرین امام و رهبری!
هیچ انسان عاقلی، اصل لزوم بررسی جانشین های احتمالی رهبری را  منکر نیست ، چه اینکه پیامبر ( صلی الله علیه و آله) نیز با آن همه عظمت با این دنیای فانی وداع گفتند، لکن آنچه خشم مردم انقلابی را برانگیخت علنی کردن و طرح چنین مساله ای در فضای رسانه ای بود.

 جناب آیت الله!
سوال بسیار  مهمی که همه از خود می پرسند این است که، چرا موضوع نظارت بر رهبری درست در آستانه انتخابات خبرگان مطرح شده است.
آیا همانگونه که رسانه های خارجی تحلیل کرده اند، هدف شما دو قطبی کردن فضای انتخابات و به میدان آوردن قشر خاکستری جامعه در جهت راهیابی گزینه های مورد نظرتان  به مجلس خبرگان بوده است.

جناب آقای هاشمی!
اگرچه شخص مقام معظم رهبری با اصل نظارت بر ایشان مخالفتی ندارند و حتی از آن استقبال هم نموده اند، لکن مردم از کسی که حتی توان نظارت بر فرزندان و اطرافیان خود را ندارد، چگونه می توانند ادعای  نظارت بر رهبری را بپذیرند.
آنهم نظارت بر رهبری که به اذعان دشمنانش، حتی یک نقطه خاکستری هم در زندگی خود و فرزندانش نمی توان پیدا کرد.

جناب آیت الله!
شاید هیچ کس به اندازه شما به اصلح بودن مقام معظم رهبری( حفظها الله) واقف نباشد و شاید کمتر کسی به اندازه شما از تقوا و خودساختگی آیت الله خامنه ای باخبر باشد.

ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام!
امروز، ایران در کانون توجهات جهانی قرار دارد و کوچکترین مواضع و سخنان شما ، زیر ذره بین مردم و سیاست مداران  جهان قرار میگیرد وهر کسی از ظن خود با سخنان شما همراهی می کند.
کدامین مصلحت و صلاحی شما را به طرح چنین مواضعی واداشته است.
مصلحت انقلاب یا مصالح خاص 

 جناب آقای هاشمی!
اگر رفتار رئیس دولت فعلی ، که دست پرورده و مورد تایید شما است و منتقدان خود را  با چماقی از القاب  همچون بی سواد، بی شناسنامه و دلواپس از میدان به در می کند،  به دلیل طبع تندخوی ایشان و  قرار داشتن در رقابت های سیاسی و حزبی، قابل توجیه باشد، اما دادن القابی همچون کلاغ به منتقدان، از شخصی مانند شما که از تجربه سیاسی و سعه صدر بالاتری برخوردار هستید بسیار بعید و دور از ذهن است.
 این چنین رفتارهای شما، سطح رقابت مجلس خبرگان رابه رقابت های حزبی و گروهی تنزل خواهد داد و در انگیزه شما برای حضور در مجلس خبرگان تردیدهای جدی وارد خواهد نمود.
             
 سخن پایانی:
جناب آیت الله هاشمی رفسنجانی!
به لطف انقلاب اسلامی، سالهاست جریان های اصلی اقتصاد، سیاست و رسانه کشور از بیت شما سرچشمه میگیرد و اگر چند صباحی هم از این قدرت ها دور بوده اید به لطف بی تدبیری و تفرقه  رقبا، مجددا به عرصه قدرت باز گشته اید.
بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم عرصه رهبری و ولایت این نظام را به حال خود رها کنید  وبرای آن عبایی ندوزید که
         "شرف المکان بالمکین"
آقای هاشمی!
 فرزندان واقعی روح الله امیدوارند که شما با تدبیر و بصیرت، راه را بر فتنه ببندید و  اجازه ندهید جریان فتنه به اهدافی که در سال 88  و قبل از آن در کف خیابان به آن نرسید در انتخابات  مجلس خبرگان برسد.
والسلام
امضا:
پویش مردمی پیشنهاد جانشین جنابعالی



عضویت در کانال پویش مردمی پیشنهاد جانشین آیت الله هاشمی رفسنجانی
https://telegram.me/tashkhis2
  • ۹۴/۰۹/۲۸
  • حضرت مادر(س)

نظرات  (۵)


سَلآم وبـلـاگ خِیلی قـَشنگـی دآریـد بـِهتــونـ
تـَبریـک میــگـَم خـوشـحـآلـ میشَم عـُضوِ شـبـَکـه اِجتـِمآعـی بـُلـوکِ 13
بـِشیـد وَ مـَطآلـِبــ قـَشنــگـِتـونـَم اونـجــآ بــِزاریــد
بآ تَشکُر مَمَد [گل]
  • ابراهیم احمد
  • درود بر شما.
    عالی عالی عالی
    .. عالی بود مرسی سلام این ساییتون بسیار زیبا هستش ممنون بابت این همه تلاش خدا قوت