حضرت مادر.س

گاهی پرستیدن عبادت نیست!

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۲۴ ق.ظ



دانلود آهنگ با لینک مستقیم
حجم: 3.5 مگابایت
توضیحات: کیفیت kb128

متن آهنگ در ادامه مطلب...

هرجای دنیایی دلم اونجاســت         من کعبه مُو دور تو مــیسازم

من پشت کردم به همه دنــــیا         تا رو به تـو سجــــــاده بندازم

هر روز حسم تــــــازه تر میشه         غرق تو میشم بلکه دریا شم

بی زارم از این که تمام عـــــمر         از روی عادت عاشقت باشـم

گاهی پرستیدن عبادت نیست         با اینکه سر روی مهر میزاریم

گاهی برای دیدن عشــــــــقت         باید سـر از رو مــــهر بر داری

یک عمر هر دردی به من دادی         حـــــس میکنم عین نیازم بود

جایی که افتادم به پـــــــای تو          زیبا ترین جــــــــای نمازم بود

نظرات  (۸)

  • فاصله گلناری
  • سلام ممنون که دانلود این شعرو گذاشتین.به وبلاگ منم سری بزنید
  • علی صالحی زیارانی
  • سلام علیکم
    "کفش های قرمز"
    پوستر جدید سایت حضرت مادر
    سربزنید/به دوستان هم بگید/لطفا

    hazratemadar.blog.ir
  • مصطفی طالبیـ
  • با
    نفس را براى عبادت خدا مى‌فریفت
    به روزم

  • جوجه مبارز
  • سلام

    با پست " ملکــــــــــــه دبی" بروزم.

    یا زهرا

    مبارز

    mobaarez.ir
    منم وافعا ممنونم که سر میزنید و وقت میزارید مطالب رو میخوتید
    مطالب وب شملهم عالی هستن موفق باشید :)

     

    با پیش زمینه ای به نام این تیتر :

    انتخاب نام برای نمادهای شهری چه تأثیری تو افکار عمومی جامعه داره؟
      بفرمایید تو دم در بده !

  • محمد جواد آهنگر
  • اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
    سلام همسنگر
    بوی دفاع مقدس آمده است
    یه مطلبی در مورد 8 دفاع مقدس نوشته ام
    منتظرم
  • محمد جواد آهنگر
  • سلام موسیقی زیبایی بود مهدی یراحی عزیز
    ممنونم از مطلب و انتخاب موزیک تون