حضرت مادر.س

ناهار با طعم خون

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۵۰ ب.ظ

بنام حضرت باری تعالی

در روز 2 فروردین ماه 1342 که مصادف با وفات امام جعفر صادق (ع) بود مجالس متعدد عزاداری و روضه خوانی در شهر قم برپا شد و سخنرانان مذهبی به سخنرانی و روضه خوانی پرداختند. ادامه مطلب...


قبل از مراسم من برای انجام کاری به منزل خاله ام که در حوالی مدرسه فیضیه بود رفتم، وقتی آنجا رسیدم سفره پهن بود و شوهر خاله و بچه ها و دو نفر مرد غریبه که تا بحال ندیده بودمشان مشغول صرف ناهار بودند. خاله تا مرا دید ضمن سلام و احوال پرسی مرا به ناهار دعوت کرد من هم عرض کردم که: ممنون خاله جان صرف شده، خدا خیرتان بدهد اگر امکانش هست چند لحظه ای وقتتان را بگیرم

خلاصه خاله به حیاط آمد قبل از بیان کردن کاری که داشتم از ماهیت آن دو مرد سوال کردم خاله گفت که از بستگان  حاج آقا (شوهرخاله) هستند، تعجب کرده بودم این خانواده مذهبی و آنوقت دو نفر با کت و شلوار و صورت تراشیده؟ واقعا برایم عجیب بود، خلاصه با هر سختی که بود با خودم کنار آمدم و از پرس و جوی بیشتر منصرف شدم و کارم را با خاله مطرح کردم و بعد از خداحافظی، منزل خاله جان را به مقصد مدرسه فیضیه ترک کردم.

همانطور که در جریان هستید مدرسه فیضیه را به خون کشیدند و عده فراوانی به شهادت رسیدند، در اوج شلوغی ها و تیر اندازی ها چهره آن دو مرد را دیدم که اوضاع و نفرات ارتش را مدیریت میکردند، با دیدن آن دو نفر پاسخ سوالی که در حیاط منزل خاله مطرح شده بود را دریافتم.

خلاصه گذشت و ما در آن فاجعه زنده ماندیم و حدودا فکر میکنم سال 56 یا 57 بود که متوجه شدیم آن دو از فرماندهان اصلی ساواک هستند. که بعد ها خبر دادند که در جریانات و درگیری های گسترده انقلاب اسلامی توسط نیرو های انقلابی دستگیر شدند و به هلاکت رسیدند.


حجت الاسلام و المسلمین سید مختار میر عظیمی به نقل از پدر بزرگوارشان

نظرات  (۱۷)

این میر عظیمی ها و پسرانش کلاهبردار هستند 80میلیون فقط از من کلاهبرداری کردند

سلام دوست گرامی

یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.


.:: اَللهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم ::.

  • خادم الحسین
  • سلام.
    به روزیم با یک شعر...
    یا علی مدد
    من یکـــــ بی ســـواد افراطــی هســتم!

    سلام 
    منتظر حضور ارزشمندتون هستیم..
    عاقبتتون بخــیـر
    در پنــاه حــق
  • محبوب دلها
  • سلام...وبلاگ جالبی دارید
    خوشحال میشم به وبلاگ ماهم سر بزنید
    یا مهدی
  • عبد الزهرا
  • با سلام و خسته نباشید
    ما هم بروزیم با دو مطلب
    +او منتظر است که ما برگردیم
    +اگه روضه برپاست کــــــرم بــــی بی زهراست
    ****منتظر نظرات خوب شما *****
    اگه مایل هستید یکی از نوسنده های یا طراح های  وبلاگ ما شوید خبر دهید ما که مشتاقیم
    با اولین مطلبم در خدمتم
    منتظر نظرات شما
    یا مادرم زهرا (ُس)
     

    باسلام

    با مطلبی با عنوان :

    برای شکستن حیا،یکبار کافی است !

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/11/27/haya13123123123

    بروز هستم!

    باتشکر

    فرهنگ پرواز

  • علیرضا فلاح
  • سلام اگه دوست داری وبلاگ ما رو لینک کن خبر بده تا منم وب شما رو لینک کنم
    ممنون از وبلاگ خوبتون اجرکم عند الله
    سلام علیکم
    فرصتی داشتید سری به ما هم بزنید
    سلام علیکم
    انشاالله در این راه پیروز و سربلند باشید .
    فرصتی شد سری به ما هم بزنید
  • سجاد مؤذنی
  • به نظر شما علامه مصباح یزدی بی سواد است؟؟؟
    ...
    این کلیپ را دانلود نکنی از دستت رفته !...
    دانلود در
    http://sajjad-m.blog.ir/
    نظر یادت نره...
    ...
    عزت این مردم را می فروشید خون های هزاران شهید را در طول این سی و چند سال به باد می دهید برای اینکه چند روز چند دلار از پولتان را به شما برگردانند؟زهی حماقت!
  • احسان ایرانی
  • سلام
    حالا نهار چی بود ؟ :)
  • فاطمه (مرید زهرا)
  • ++++
    عالی
    توجـــّـه                    توجــــّه

    .:: این انقلاب باید زنده بماند ::.

    تربتــــــ بروز شــــد..
    قابل توجه منتقدین توافقنامه ژنو!
    بروزیم با مبحث منطق باسوادها!
    منتظر حضور گرمتون هستیم..
    کربلا نصیبتون
    یاحق
    سلام..
    جالب بود..
    عاقبتتون بخیر..