حضرت مادر.س

مدافعان حرم

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ


ادامه مطلب را ببینید...




بسم الله الرحمن الرحیم

بی مقدمه سر اصل مطلب میروم ، وقتی روز یکشنبه بیانات نورانی حضرت ماه را
از پیشخوان اخبار شنیدم دلم نیامد بی تفاوت از کنار این سخنان گوهر بار بگذرم
به همین جهت در صدد ساخت یک کلیپ صوتی برآمدیم تا به کمک شـــــــــــما
دیدگاه اثرگذار رهبرمعظم انقلاب را در مورد شهدای مدافع حرم به اطلاع همگان
برسانیم. باشد که رستگار شویم.

 


مدافعان حرم
حجم: 6.09 مگابایت
توضیحات: دانلود با یک صلوات مجاز است


***



دل نوشت : باورم نیست که خیبر شکن از پا افتاد ، حضرت واژه ی برخواستن از پا افتاد
                      امشب برای ظهور حضرت حجت (ارواحنا فداه) خیلی دعا کنیم
                    با خودم فکر میکردم که اگر امسال در تقدیر من مرگ بنویسند
                    و هنوز کربلا نرفته باشم چه کنم؟ خوشبحال کربلایی هـــــا
                     امشب شبی است که تقدیر یکساله ی مابه امضاء ولی عصر
                      (عج) می رسد ، ای کاش اگر عاقبتی هست ، خیر باشد . . .
                      امشب بهانه ای ست برای رفتن به درگاه الهی،برای بازگشت
                     برای توبه ، امشب بهانه ای ست برای آنکه  باور کنیم جز خدا
                            هیچ نداریم ... 

 
  • ۹۵/۰۴/۰۸
  • حضرت مادر(س)

نظرات  (۴)

ما اگه لیاقتش رو داشتیم مهدی (عج) ناموسش رو به افغانیا نمی سپرد!
پاسخ:
عجب!!!
خداقوت
ما را مدافعان حرم آفریده اند...
  • باران بهشتی
  • آقاجان؛
    کاش می‌شد
    دل شب
    قرآن را از روی سرم بر می‌داشتم
    تو دستت را روی سرم می‌گذاشتی
    آرام نجوا می‌کردم:
    بالحجة... بالحجة... بالحجة